Kariéra

Project Manager

Nabízíme práci v malém kolektivu, který připravuje a organizuje prezenční i online vzdělávací akce především ve zdravotnictví.

Rádi mezi sebou přivítáme kolegyni nebo kolegu, která/ý má chuť a energii podílet se s námi na malých i velkých konferencích od A do Z. Preferujeme spolupracovat s těmi, kdo jsou týmoví hráči, a nebojí se zároveň jednat a rozhodovat samostatně. Líbí se nám, pokud mají smysl pro detail a pořádek. Oceníme, když si budou umět dobře zorganizovat práci a také ji zorganizovat pro jiné. Chceme ale hlavně růst s těmi, které jejich práce baví a naplňuje.

Klíčové zaměření společnosti

  • Příprava, organizace a koordinace vzdělávacích akcí ve zdravotnictví (pro lékaře, sestry nebo jiné nelékařské specializace)
  • Offline i online (jako doplnění, či jako samostatné akce, např. workshopy)

Typičtí klienti

  • Kliniky, specializované oddělení nemocnic (prostřednictvím svých přenostů, primářů)
  • Odborné lékařské společnosti (prostřednictvím svých organizačních výborů)

Vybrané akce

Stěžejní činnosti

  • Příprava rozpočtu akce
  • Příprava kompletního programu akce včetně společenské části (pozn: Odborný program konferencí, seminářů, workshopů tvoří a dodává klient)
  • Vyhledání a smluvní zajištění lokalit (hotely, kongresová centra atp.)
  • Zajištění cateringu
  • Zajištění ubytování
  • Technické řešení akce (odbavení prezentací, videí, streamingu, online archivu atp.)
  • Grafický styl a materiály (loga, program, web atp.)
  • Tisková a jiné produkce (program, registrační balíčky pro účastníky, reklamní materiály atd.)
  • Příprava webu (na stránkách sanopharm.cz nebo na microsite akce, viz weby výše)
  • Kompletní online zvací (e-mailing) a registrační proces
  • Komunikace a servis pro přednášející, včetně organizace účasti zahraničních řečníků
  • Ostatní formy komunikace a prezentace akce
  • Zajištění registrace/akreditace účastníků na místě
  • Registrace akce a zajištění certifikace účastníků v rámci odborných institucí (České lékařská komora, Česká lékárnická komora, Česká asociace sester atp.)
  • Komunikace s účastníky akce
  • Fakturace (účasti na odborném a společenském programu)
  • Aktivní obchodní podpora při zajišťování partnerů akce/vystavovatelů (tvorba nabídek, oslovení potenciálních partnerů)
  • Zajištění výstavních ploch pro partnery akce
  • Smluvní, administrativní a finanční řízení vztahů s partnery a vystavovateli
  • Příprava vyúčtování a žádostí o dotační podporu (kraje, města atp.)
  • Závěrečné vyúčtování akce

S čím nyní potřebujeme pomoci nejvíce

  • Administrační a fakturační činnosti, párování plateb, kontrola atd.
  • Komunikace s účastníky akcí (v rámci registračního procesu, fakturace, distribuce certifikátů atd)
  • Komunikace s partnery akcí (detaily účasti, organizace prezentace na místě/výstavní plochy, podklady pro prezentaci v rámci komunikačních materiálů atp.)
  • Shromažďování, příprava a kontrola podkladů
  • Komunikace s dodavateli při přípravě akcí: zejména grafika, tisková a jiná produkce
  • Reporting projektů
  • Fyzická pomoc/přítomnost na vybraných akcích (není vždy podmínkou)

Co požadujeme?

  • Min SŠ, lépe VŠ vzdělání
  • Zkušenosti s prací v marketingu, obchodu nebo projektovém řízení (délka zkušeností není nejdůležitější proměnnou)
    • Zkušenosti s administrativními pozicemi jsou výhodou
  • Schopnost a ochotu učit se nové věci
  • Schopnost pracovat pod tlakem
  • Důslednost, orientaci na detail
  • Spolehlivost a loajalitu

Našli jste pozici, která vás zaujala?

Kontaktujte nás na e-mailu p.salomon@sanopharm.cz